Eşim porno sitelerine giriyor (Sorularınızın Yanıtları)

Psikolog Uğur Dalan Sağlık alanında kullanıcılarının psikoloji ile ilgili tüm sorularına cevap veriyor. Eşim internetteki porno sitelerine giriyor bu beni aşırı derecede rahatsız ediyor. Ben 24 yaşında evli bir...
Eşim porno sitelerine giriyor
Psikolog Uğur Dalan

Psikolog Uğur Dalan

Psikolog Uğur Dalan Sağlık alanında kullanıcılarının psikoloji ile ilgili tüm sorularına cevap veriyor.

Eşim internetteki porno sitelerine giriyor bu beni aşırı derecede rahatsız ediyor.

Ben 24 yaşında evli bir bayanım iki çocuk annesiyim eşimi seviyorum ve de aşırı kıskanıyorum bir yıl önce onu aldatdım telefonda mesajları yakaladı ama benden ayrılmadı. İnternetteki porno sitelerine giriyor bu beni aşırı derecede rahatsız ediyor bazen eski şeyleri kafama vursada akşam onsuz uyuyamıyorum bana yardım edin lüüüüütttffeeeennnn kafayı yemek üzereyim.

Merhaba, çeşitli problemler yüzünden evliliğinizde bazı sorunlar ortaya çıkmış. Eşinizi aldatmanız belki bu sorunların ilk dışa vurumuydu fakat bununla birlikte sorunlar artarak devam etmiş, Her ne kadar eşiniz sizden ayrılmadıysa bile bu olay onu oldukça yaralamıştır ve şu anda verdiği tepkiler bu yüzdendir. Bu olayı unutmaya çalışabilirsiniz fakat tam olarak unutamazsınız. Bir aile terapistinden yardım almanız iyi olacaktır. Saygılarımla.

Merhaba iyi akşamlar, benim sorunum baş dönmesi durdugum yerde sanki sallanıyorum sağ sola bakarken ama kbb gittim kulakda sorun yok, kadriyolojiye gittim dinledi kalpde sorun yok ,göz tansiyonu dedim ona gittim sorun yok, nürolojiye gittim sorun yok dedi sinir merkezi sistemi iyi dedi peki pisikolojikmidir bir baş dönmesi pisikolojik olurmu yani pisikologa gittim panik atak ve kaygı bozuklugu dedi panik atak belirtileride var lütfen cevap bekliyorum.

Merhaba, yaşadığınız durum arkadaşımızında dediği gibi bir kaygı bozukluğu olabilir. Bunun sonucunda da bu şekilde somatik yakınmalar ortaya çıkabilir. Diğer tüm seçenekleri elediğinize göre psikolojik bir tedavi almanız yararlı olacaktır.

Ben on yılın üzerinde zamandır uyku sorunu yaşıyorum. Yani uykuya dalma zorluğu çekiyorum. Gece yattıktan sonra uykuya dalacağım esnada karın boşluğumda bir atma ile (korku anında olan bir duygu gibi) sıçrıyorum. Bu her uykuya dalma esnasında yine oluyor. Sürekli tekrarlar sabaha kadar sürüyor. Ertesi gece yine bu olacak kaygısıyla bu olay devam ediyor. Psikiyatra gittim remeron verdi ama kilo aldırdığını zannediyorum. Bu ilacı doktor üç ay kullanmamı söyledi kullandım. Bıraktıktan iki ay sonra bu durum tekrar başladı ne yapmalıyım. Teşekkürler.

Merhaba, anlattığınız durum kaygı bozukluğudur ve uyku problemi ile birlikte karın boşluğundaki atma şeklinde tarif ettiğiniz sıkıntı bundan kaynaklanmaktadır. Daha sonraki zamanlarda yaşadığınız beklenti anksiyeteleri de bu durumun oluşmasında tetikleyici rol oynamaktadır. Bu durumun giderilmesinde ilaç tedavisi ve psikoterapi beraber kullanılır. Bu şekilde yapılan çalışmalarda ileride nüks etme oranı daha az olacaktır.

Hocam benim sorunum eşimle alakalı cinsel ilişkiye girdiğimizde ben dışarıya boşalabiliyorum ama eşimde hiç bir şey yokk o da zevk aldığını sölüyor ama dışarıyaa boşalamıyorr diyor ki ben içime boşalıyorum kendisi hamilee böle bi durum olabilir mii hamilelikten sonra geçermi şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkür ederim.

Merhaba, bu anlattığınız bir problem değil normal bir durumdur. Erkeklerde boşalma esnasında penisten bir sıvı akışı olur. Bu üreme için gerekli olan spermdir. Kadınlarda bu şekilde bariz ve gözle görülür bir sıvı olmamaktadır ve eşinizin yaşadığı durum gayet normaldir. Bunu bir problem olarak algılamayın.

Penisimde her zaman ıslaklık hissediyorum. mesela kız arkadaşımla buluştuğumda hiç bi cinsellik olmasa bile sertleşiyor ve ıslaklık hissediyorum bu olaylardan sıkılmaya başladım bunun bi cözümü armıdır acaba? bilgilendirirseniz sevinirim.

Her ne kadar benim alanım ile ilgili olmasada bu ıslaklığın bir tahrik sonucu cinsel birleşmeye hazırlığı belli ettiğini söyleyebiliriz ve durum böyle ise normaldir. Fakat bu durum hiçbir cinsel uyarıcı olmadığı zamanlarda da oluyorsa bir üroloğa gitmenizi tavsiye ederim. Bir iltihap durumu söz konusu olabilir.

İyi günler dr bey ben 17 yaşındayım ve panik atak teşhisi konuldu 2 kere terapıye gıttım ve yaklasık 2 ay ılac kullandım sonra terapıye gıtmek ıstemedım ve ılacı kendım kestım 1 aya yakın suredır hıcbır seyım yoktu fakat 2 gundur kendımı kotu hıssedıyorum tıtreme mide bulantısı ateş basma yuksek bır kaygı ıcerısındeyım tamamen bu durumdan kurtulmak ıstıyorum teşvikiyedeki merkezınıze gelsem bana yardımcı olabılır mısınız?

Merhaba, yaptığınız en büyük hata tedaviyi kendi kendinize tamamlanmadan kesmenizdir ve bunun sonucu yaşadığınız nüks te çok normaldir. Tekrar bir tedaviye başlamalı ve tedaviyi mutlaka doktorunuz eşliğinde tamamlamalısınız. Biz veya alanda çalışan diğer arkadaşlar size yardımcı olabiliriz. İletişim bilgilerimize www.psikodestek.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Ben 11 yaşındayım herkes öyle gördüğü ve yakıştırdığ için metal dinliyorum ve siyah ağırlıklı şeyler giyiyorum ma ben popu ve pembe renge bayılıyorum ne yapabilirim???:(:(

Sevgili genç okurumuz, herkes herkese çeşitli yakıştırmalar yapar, bunlar önyargıdır ve insanların hayatlarını yaşamasında oldukça olumsuzluklar yaratır bu önyargılar. Sen içinden ne geliyorsa, nasıl giyinmek, ne dinlemek, nasıl hareket etmek istiyorsan o şekilde hareket et. Başkalarının istediği veya yakıştırdığı şekilde yaşama.

Merhaba 2.5 sene önce majör depresyon teşhisi ile tedaviye başladım 1 senelik tedaviden sonra kendimi iyi hissettiğim için ilaçlarımı kestim ve tekrar rahatsızlandım 6 ay önce bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde 10 gün yattım suandada tedavime devam ediyorum ama durumumda hiçbir değişiklik hissetmiyorum ve sanki bundan kurtulamıcakmışım gibi geliyor “x” kullanıorum artık bu depresyondan kurtulmak istiorum kurtulmıcağama inandıkça ölüm isteğim artıyor… kendimi çok çaresiz ve mutsuz hissediyorum:(

Merhaba, depresyonunuz halen devam ediyor. Henüz depresyondan kurtulmuş değilsiniz, tedavinize yılmadan ve doğru şekilde devam edin. Bunun sonucunda mutlaka iyi olacaksınızdır. Biraz daha sabır ve doğru tedavi.

İnsanlara güvenemiyorum.bazen kendime bile güvenmiyorum ve bu durum benim kendime yabancılaşmamı sağliyor..gittikce uzaklasıyorum ve bu duruma alıştım o kadar alıştım ki,,alışmış olmak beni sinirlendiriyor.ölmekten kormuyorum sadece ölmek için yasadığımın o kadar farkındayım ki aklmdan cıkaramıyorum..insanların unutuyor olması bana bunu daha çok hatırlatıyorum..sadece yalnızken yada kimsenin beni farketmediğine emin olduğum zamanlarda yaptığım bir tik var yüzümde sanki kimsenin bakmadığı zamanlarda biri beni gözetliyormus gibi

Merhaba, karmaşık bir ruh hali ve yaşam algılayışı, yaşadıklarınızı bir tanı içerisine yerleştirmek çok doğru olmaz. Yaşama bakışınızı, hayatınızı, yaşantınızı biraz değiştirmek, sizi hayata bağlayıp hayatı sizin için anlamlı kılmak gerekiyor. Bunun için bir psikoterapi almanız gerekiyor. Belki yoğun bir terapi sürecine gireceksiniz fakat emin olun bu sizin için en iyisi olacaktır.

Psikolog Uğur Dalan

 

Kategoriler
PsikologSağlıkUzmana Sor
Henüz Yorum Yok

Cevap bırakın

*

*

Benzer Konular

  • Eşim 51 yaşında 2 yıl önce menopoza girdi

    Eşim 51 yaşında 2 yıl önce menopoza girdi

    Soru: Eşim 51 yaşında. 2 yıl önce menopoza girdi. 1 yıl 3 aydır Trisequens tablet kullanıyor. Bugüne kadar 6 ayda bir yapılan tetkikler normal çıktı. Ancak 10 gün önce...
  • ece kohen

    Vakum pompaların herhangi bir zararı var mıdır?

    Soru: 33 yaşında ve evliyim. Benim sorunum eşimle ufak tefek oynaşmalarda, erotik bir film seyrettiğimde veya bir bayanla hafif de olsa müstehcen konularda konuştuğumda hemen penisimden sıvı geliyor. Bu...
  • doktora-soru sor

    Kansızlık çekiyorum

    İç Hastalıkları-Hematoloji-Onkoloji Uzmanı Prof. Dr. Coşkun Tecimer sorularınızı yanıtlıyor… Soru: WBC4,7 RBC4,1 HGB10,8HCT33,2MCV80,4 HOCAM KANIIM EKSİK DİYORLAR KAN SURUBU KULLANDIM HİİÇ ETKİ ETMEMİİŞ SİİMDİ HAPA BASLADIIM COK ÖNEMLİMİ BU...
  • doktora-soru sor

    Demir eksikliği olabilir (Sorularınızın yanıtları)

    İç Hastalıkları-Hematoloji-Onkoloji Uzmanı Prof. Dr. Coşkun Tecimer sorularınızı yanıtlıyor… Merhaba hocam labaratuvar sonuçlarımdan kafama takılanları gönderiyorum lütfen bana cevaplamısınız ??? HGP 13.5 L gr/dl HCT 38.4 L % MCV...